Fran's Flowers

Fran's Flowers
Yext Power Listing.

Hours

Sunday:
Closed
Monday:
9:00 AM - 4:00 PM
Tuesday:
9:00 AM - 4:00 PM
Wednesday:
9:00 AM - 4:00 PM
Thursday:
9:00 AM - 4:00 PM
Friday:
9:00 AM - 4:00 PM
Saturday:
9:00 AM - 12:00 PM

Chamber Rating

Verified Member
4.3 - (72 reviews)
56
2
1
3
10

About
Fran's Flowers

Fran's Flowers proudly serves Seattle and the surrounding areas. We're family owned and operated, and committed to offering only the finest floral arrangements and gifts, backed by service that is friendly and prompt. We always go the extra mile to make your floral gift perfect. Let Fran's Flowers be your first choice for flowers.

Contact Info

Products

  • Fresh Flowers
  • Plants
  • Gift Baskets
  • Greeting Cards

Brands

  • Teleflora

Questions & Answers

Q What is the phone number for Fran's Flowers?

A The phone number for Fran's Flowers is: (206) 878-0506.


Q Where is Fran's Flowers located?

A Fran's Flowers is located at 19247 Des Moines Memorial, Dr. So, Seattle, Washington 98148


Q What is the internet address for Fran's Flowers?

A The website (URL) for Fran's Flowers is: http://www.fransflowershop.com?y_source=1_MjA4OTM2MzQtNTQ1LWxvY2F0aW9uLndlYnNpdGU%3D


Q What days are Fran's Flowers open?

A Fran's Flowers is open:
Sunday: Closed
Monday: 9:00 AM - 4:00 PM
Tuesday: 9:00 AM - 4:00 PM
Wednesday: 9:00 AM - 4:00 PM
Thursday: 9:00 AM - 4:00 PM
Friday: 9:00 AM - 4:00 PM
Saturday: 9:00 AM - 12:00 PM


Q How is Fran's Flowers rated?

A Fran's Flowers has a 4.3 Star Rating from 72 reviewers.

Hours

Sunday:
Closed
Monday:
9:00 AM - 4:00 PM
Tuesday:
9:00 AM - 4:00 PM
Wednesday:
9:00 AM - 4:00 PM
Thursday:
9:00 AM - 4:00 PM
Friday:
9:00 AM - 4:00 PM
Saturday:
9:00 AM - 12:00 PM

Ratings and Reviews
Fran's Flowers

Overall Rating

Overall Rating
( 72 Reviews )
56
2
1
3
10
Write a Review

Myriah Key on Google

image Wow, I will never order from here again and do yourself a favor and do the same. There are MUCH better florists in the area that actually deliver on time and provide better arrangements.


Carly Barth on Google

image Absolutely NO. So disappointed in my order - was NOT what was ordered, was a completely different arrangement and skimpy on the flowers. Also arrived TWO DAYS later than was supposed to. Do better Fran.


Kelley Delvillar on Google

image We ordered flowers from here for my mothers celebration of life! They were beautiful, delivered the day before and 2 weeks later I still have some that just opened! They were also the most reasonably priced for what you get in the area! Big plus is the customer service! Everyone that was at the store was smiling and friendly. Would recommend to anyone!


Gail Smith on Google

image Received a holiday table arrangement from a friend that was so gorgeous and lasted for days! Will order from Fran's in the future.


Catherine Bolich on Google

image DO NOT BUY. I was gifted a bouquet of flowers for decoration for my wedding rehearsal. All the hydrangeas were dead on on arrival and brown. I called, and the receptionist said she would replace the flowers with a new delivery, then 4 hours later I received another call where the person on the phone called me a liar & she refused to honor the delivery. The photo attached is how they arrived. Atrocious customer service & 0 concern for ruining my rehearsal dinner decorations.
Update after Frans response: the flowers were delivered Saturday night after their close of business. I called to leave a voicemail, but their mailbox was full. They are closed Sundays. The soonest possible time I could call and actually speak to them was in fact 2 days later. I called first thing on Monday morning as soon as they opened.
Their response below is 100% indicative of the customer service you will receive. I personally believe that if they cant deliver alive and not frozen flowers into an INDOOR environment as they correctly state below, they should not be selling flowers. I received stunning flowers from other vendors in the same weather with no issue. Buyer be aware - do not support this awful business and horrible business owner.

Business Response on Google Jan 20th, 2024
First, thank you so much for voicing your concerns. Second, we delivered your flowers to the indoor reception in good condition (it was 14 degrees on that weekend) and the driver who dropped them off confirmed that the flowers were in perfect condition. You called 2 days later to tell us they were "dead on arrival". However, when we review the picture you provided, the flowers show evidence of freezing. You could have put them outside because you were displeased with the arrangment and then the flowers froze. Since we have evidence proving they were delivered in good condition, our policy is we don't replace. We appriciate your buisness and we are very sorry about this incident.

Load More Reviews

Overall Rating

Overall Rating
( 72 Reviews )
56
2
1
3
10

Write a Review

RATING:
Create 1 Star Review Create 2 Star Review Create 3 Star Review Create 4 Star Review Create 5 Star Review

Florist Near Me in Seattle, WA

Seu Flowers
2921 E Madison St
Seattle, WA 98112
( 0 Reviews )
Flower Lab
2600 California Ave SW
Seattle, WA 98116
206-935-2587
( 107 Reviews )
PATTERN & Posy
SILVER. OKUM. BLDG.
Seattle, WA 98101
( 0 Reviews )
South Lake Union Bouquet
2132 7th Ave
Seattle, WA 98121
206-722-2201
( 42 Reviews )
Grows Envy
117 24th Ave
Seattle, WA 98122
(206) 588-2498
( 0 Reviews )
Peter's Flowers
8023 Dibble Ave NW
Seattle, WA 98117
206-467-7100
( 33 Reviews )
Pike Place Flowers
1501 1st Ave
Seattle, WA 98101
206-682-9797
( 108 Reviews )
Sam's Club
13550 Aurora Ave N
Seattle, WA 98133
206-362-6700
( 154 Reviews )

START DRIVING

ONLINE LEADS TODAY!

ChamberofCommerce.com
Loading