Chamber Rating

3.1 - (11 reviews)
5
1
0
0
5
Read Our 11 Reviews

Chamber Rating

3.1 - (11 reviews)
5
1
0
0
5
  • Alexandria Young

    After speaking with current and previous residents please stay away from this complex. It will be nothing but a nightmare. The good reviews are from management under fake accounts. The responses they are given back are false and very unprofessional. Moving here youll be stocked and lied on. Its so sad anyone has to deal with this during these times PLEASE STAY WAY!!
    Feb 29th, 2024

  • Octavia Young

    Been a horrible experience living here victor is completely rude and hostile and seems to always be on a power trip me and my boyfriend are more than happy to be leaving after being threatened a 3 day notice by victor because of lies against my sisters service dog. They expect you to be quiet 24/7 and will blame noise complaints on you instead of checking cameras and seeing our proof. There are always issues here and I guarantee you will not be happy. The trash chute at the end of hall is always overfilled and tenants have to start leaving trash in the hallway which is unsanitary especially for the doors that are right next to that. Theres only one single washer and dryer on each floor and clothes are constantly left sitting there for hours. The walls are extremely thin you can hear EVERYTHING the next person is doing there is no way to have any privacy here. Youd be better off paying a little more to live in Ely or shareDowntown where you wont be disrespected by management. We regret not moving there instead. Edit: just as the other review says Hannah will continue calling you about your review and say its all lies when you have proof and tell them they can look at the cameras and they wont they will continue calling you a liar and making things up to make themselves look good another reason to avoid this place and management here. Nothing stated has been incorrect or false management had denied multiple times in email checking cameras or showing valid evidence and proof of us being a nuisance to the property which they Initially indicated we were and fined us for. We offered multiple times to pay the fine in regards to the miscommunication but was told via email and voicemails a 3 day nuisance was still filed in which we decided to then leave the premises. management then decided to switch up last minute and file a completely different notice when we were already leaving and stated themselves they made a mistake but are now actively ignoring the reasoning behind the initial review defaming both my partner and I. We will not stand being harassed nor defamed and we will be pursuing legal action.
    Feb 24th, 2024

  • James Law

    Been here at Dlux for about a year now, I like it! I work from my computer a lot, so I'm here quite a bit, & honestly it's mostly really quiet. Read reviews about noise all the time, & sure you can hear some steps above or around you from time to time, but overall seems like a bunch of courteous neighbors. Sizing of unit is perfect for myself, & all appliances brand new! (1st tenant to rent this unit) They also put in a cool gym and patio area with firepit! Also, any time I've had to communicate with Victor or Hannah, they couldn't be any nicer to me! I feel as far as pricing and convenience to walk to anything, dlux was a great choice!
    Feb 22nd, 2024

  • shaila bishop


    Feb 8th, 2024

  • J L


    Feb 2nd, 2024

Read Our 11 Reviews

About
DLUX Lofts

DLUX Lofts is located at 213 N 9th St in Las Vegas, Nevada 89101. DLUX Lofts can be contacted via phone at 702-350-2109 for pricing, hours and directions.

Contact Info

  •   702-350-2109

Questions & Answers

Q What is the phone number for DLUX Lofts?

A The phone number for DLUX Lofts is: 702-350-2109.


Q Where is DLUX Lofts located?

A DLUX Lofts is located at 213 N 9th St, Las Vegas, NV 89101


Q What is the internet address for DLUX Lofts?

A The website (URL) for DLUX Lofts is: https://www.dluxlv.com/


Q How is DLUX Lofts rated?

A DLUX Lofts has a 3.1 Star Rating from 11 reviewers.

Ratings and Reviews
DLUX Lofts

Overall Rating

Overall Rating
( 11 Reviews )
5
1
0
0
5
Write a Review

Alexandria Young on Google

image After speaking with current and previous residents please stay away from this complex. It will be nothing but a nightmare. The good reviews are from management under fake accounts. The responses they are given back are false and very unprofessional. Moving here youll be stocked and lied on. Its so sad anyone has to deal with this during these times PLEASE STAY WAY!!

Business Response on Google Jan 13th, 2024
Hi Alexandria! We have no record of you living at our property or leasing an apartment with us. Please contact us at [email protected]

Octavia Young on Google

image Been a horrible experience living here victor is completely rude and hostile and seems to always be on a power trip me and my boyfriend are more than happy to be leaving after being threatened a 3 day notice by victor because of lies against my sisters service dog. They expect you to be quiet 24/7 and will blame noise complaints on you instead of checking cameras and seeing our proof. There are always issues here and I guarantee you will not be happy. The trash chute at the end of hall is always overfilled and tenants have to start leaving trash in the hallway which is unsanitary especially for the doors that are right next to that. Theres only one single washer and dryer on each floor and clothes are constantly left sitting there for hours. The walls are extremely thin you can hear EVERYTHING the next person is doing there is no way to have any privacy here. Youd be better off paying a little more to live in Ely or shareDowntown where you wont be disrespected by management. We regret not moving there instead.
Edit: just as the other review says Hannah will continue calling you about your review and say its all lies when you have proof and tell them they can look at the cameras and they wont they will continue calling you a liar and making things up to make themselves look good another reason to avoid this place and management here.
Nothing stated has been incorrect or false management had denied multiple times in email checking cameras or showing valid evidence and proof of us being a nuisance to the property which they Initially indicated we were and fined us for. We offered multiple times to pay the fine in regards to the miscommunication but was told via email and voicemails a 3 day nuisance was still filed in which we decided to then leave the premises. management then decided to switch up last minute and file a completely different notice when we were already leaving and stated themselves they made a mistake but are now actively ignoring the reasoning behind the initial review defaming both my partner and I. We will not stand being harassed nor defamed and we will be pursuing legal action.

Business Response on Google Feb 15th, 2024
Ms. Young, management has been very generous with you regarding your unauthorized pet issues.  We have these rules in place for the common good of our community residents, so we know how many animals are at our property and make sure they have proper documentation, so we do not take this issue lightly.On your first infraction of having an unannounced and unauthorized pet in your unit you were given a very simple courtesy warning, the unauthorized pet left the property, and you agreed it would not happen again.  Upon one of our team member’s inspection on 1.15.24 of a noise complaint of an animal within the building, you told him that you did not have an unauthorized pet in your apartment, and he personally heard an unauthorized animal (dog) in your apartment.  Noise complaints had also been received by neighboring residents that began the inspection and no notice was provided to management before the unauthorized animal entered the property.  We have text message and email communication for after hours notices, and you used none of these avenues to communicate with us.  This was your second infraction, and you were rude and hostile to our team at that time.  Given these circumstances, we were required to enforce our company policies that are detailed in your executed lease.  You have chosen not to take the needed corrective actions, so we will unfortunately be pursuing legal actions against you.These reviews are inaccurate and unnecessary as we tried to work and communicate with you the entire time.  Slandering our beautiful community and staff will not affect the outcome of the violation, nor assist you in any way.

James Law on Google

image Been here at Dlux for about a year now, I like it! I work from my computer a lot, so I'm here quite a bit, & honestly it's mostly really quiet. Read reviews about noise all the time, & sure you can hear some steps above or around you from time to time, but overall seems like a bunch of courteous neighbors. Sizing of unit is perfect for myself, & all appliances brand new! (1st tenant to rent this unit) They also put in a cool gym and patio area with firepit! Also, any time I've had to communicate with Victor or Hannah, they couldn't be any nicer to me! I feel as far as pricing and convenience to walk to anything, dlux was a great choice!

Business Response on Google Feb 12th, 2024
We are happy to hear you are enjoying your time at our community James 😁

shaila bishop on Google

image


J L on Google

image


Load More Reviews

Overall Rating

Overall Rating
( 11 Reviews )
5
1
0
0
5

Write a Review

RATING:
Create 1 Star Review Create 2 Star Review Create 3 Star Review Create 4 Star Review Create 5 Star Review

Condominium Complex Near Me in Las Vegas, NV

Apache Hills
9330 W Maule Ave
Las Vegas, NV 89148
( 9 Reviews )
Sunrise Villas II & III
2526 Palmera Dr
Las Vegas, NV 89121
702-732-0522
( 1 Reviews )
Mariposa
Dorita Ave
Las Vegas, NV 89108
( 24 Reviews )
Mirabella Apartments
2850 E Bonanza Rd
Las Vegas, NV 89101
702-757-2194
( 140 Reviews )
Coronado Condos Las Vegas
11870 Tevare Ln
Las Vegas, NV 89138
( 5 Reviews )
Condo Club Las Vegas
9620 S Las Vegas Blvd
Las Vegas, NV 89123
702-307-5411
( 0 Reviews )
Home
7201 Indian Creek Ln
Las Vegas, NV 89149
( 0 Reviews )
French Oaks
3823 S Maryland Pkwy
Las Vegas, NV 89119
( 2 Reviews )

START DRIVING

ONLINE LEADS TODAY!

ChamberofCommerce.com
Loading