Lloyd Lumber Company

Lloyd Lumber Company

Hours

Tuesday:
7:00 AM - 5:00 PM
Wednesday:
7:00 AM - 5:00 PM
Thursday:
7:00 AM - 5:00 PM
Friday:
7:00 AM - 5:00 PM
Saturday:
7:30 AM - 12:00 PM
Sunday:
N/A
Monday:
7:00 AM - 5:00 PM

Chamber Rating

Verified Member
4.3 - (41 reviews)
31
3
2
0
5
Read Our 41 Reviews

Chamber Rating

Verified Member
4.3 - (41 reviews)
31
3
2
0
5
  • Jason Hanson


    Dec 3rd, 2023

  • Paige Sieberg

    We used them to design and build our garage (36'x60') started off good with the planning process, but then as time went on it got worse and worse. We made some changes to the plans which we told who we were working with and watched them take note but didn't seem to make the changes to the plans. we did logix block and after it was done we told them there was extra and needed to be picked up and returned. we were told several times it would be picked up it and after 3-4 weeks it finally got picked up. we told him we needed everything delivered to set our trusses. our trusses got delivered but nothing else no sheeting, bracing, hurricane clips, nothing else knowing we were setting them that Saturday. so we had to reschedule the crane we already had scheduled to set them with. putting us a week behind. the theme of our build is getting only enough for half of our build if we are lucky. we have made more trips to Menards to get the other half of what we weren't delivered then I can count. The person on our project's communication is horrible, customer service is horrible, wont own up to mistakes or try to fix them in a timely manor. Currently waiting on him to fix his screw up on our roofing material count.
    Nov 18th, 2023

  • Dan Gross

    I wanted to thank the staff in rental center for going above and beyond when the hydroseeder I rented got clogged. One of the staff came right out and we spent over 4 hours working to unclog it. He was soaked and kept a positive attitude during the whole process. Knowing a rental center will come right out and fix something provides great peace of mind.
    Apr 8th, 2023

  • Michael Johnston

    Great local spot if you need supplies. They don't have the biggest selection, but they have great service.
    Mar 14th, 2023

  • Paul Koerbitz


    Feb 26th, 2023

Read Our 41 Reviews

About
Lloyd Lumber Company

Serving the Mankato area since 1946, Lloyd Lumber Company has been providing high-quality goods and services to contractors, builders, and DIYers. From lumber supplies to drafting and design and even tools and machinery rentals, you can count on us! Contact our team if you're looking for a reliable building materials supplier in Minnesota.

Contact Info

Questions & Answers

Q What is the phone number for Lloyd Lumber Company?

A The phone number for Lloyd Lumber Company is: (507) 625-4500.


Q Where is Lloyd Lumber Company located?

A Lloyd Lumber Company is located at 1860 Commerce Drive, North Mankato, MN 56003


Q What is the internet address for Lloyd Lumber Company?

A The website (URL) for Lloyd Lumber Company is: https://lloydlumber.com/


Q What days are Lloyd Lumber Company open?

A Lloyd Lumber Company is open:
Tuesday: 7:00 AM - 5:00 PM
Wednesday: 7:00 AM - 5:00 PM
Thursday: 7:00 AM - 5:00 PM
Friday: 7:00 AM - 5:00 PM
Saturday: 7:30 AM - 12:00 PM
Sunday: N/A
Monday: 7:00 AM - 5:00 PM


Q How is Lloyd Lumber Company rated?

A Lloyd Lumber Company has a 4.3 Star Rating from 41 reviewers.

Hours

Tuesday:
7:00 AM - 5:00 PM
Wednesday:
7:00 AM - 5:00 PM
Thursday:
7:00 AM - 5:00 PM
Friday:
7:00 AM - 5:00 PM
Saturday:
7:30 AM - 12:00 PM
Sunday:
N/A
Monday:
7:00 AM - 5:00 PM

Ratings and Reviews
Lloyd Lumber Company

Overall Rating

Overall Rating
( 41 Reviews )
31
3
2
0
5
Write a Review

Jason Hanson on Google

image

Business Response on Google Nov 20th, 2023
Thank you Jason for taking the time to leave a great review. We appreciate your business.

Paige Sieberg on Google

image We used them to design and build our garage (36'x60') started off good with the planning process, but then as time went on it got worse and worse. We made some changes to the plans which we told who we were working with and watched them take note but didn't seem to make the changes to the plans. we did logix block and after it was done we told them there was extra and needed to be picked up and returned. we were told several times it would be picked up it and after 3-4 weeks it finally got picked up. we told him we needed everything delivered to set our trusses. our trusses got delivered but nothing else no sheeting, bracing, hurricane clips, nothing else knowing we were setting them that Saturday. so we had to reschedule the crane we already had scheduled to set them with. putting us a week behind. the theme of our build is getting only enough for half of our build if we are lucky. we have made more trips to Menards to get the other half of what we weren't delivered then I can count. The person on our project's communication is horrible, customer service is horrible, wont own up to mistakes or try to fix them in a timely manor. Currently waiting on him to fix his screw up on our roofing material count.

Business Response on Google Nov 25th, 2023
Dear Paige, We're sorry to hear that you had a negative experience at our store and didn't receive the level of customer service that you deserve. We strive to provide exceptional customer service and it's disappointing to hear that we fell short in your case. We will address this with the individual handling your project and take steps to ensure that all customers receive the assistance they need. Again I’am sorry for your negative experience with one of our staff. I would like to reach out to you to see how we can resolve any issues that remain. Sincerely, Kory NessStore ManagerLloyd Lumber507-625-4500 - Work507-340-6319 - Cell

Dan Gross on Google

image I wanted to thank the staff in rental center for going above and beyond when the hydroseeder I rented got clogged. One of the staff came right out and we spent over 4 hours working to unclog it. He was soaked and kept a positive attitude during the whole process. Knowing a rental center will come right out and fix something provides great peace of mind.

Business Response on Google Apr 5th, 2023
Thanks Dan. We appreciate your business and look forward to working with you again.

Michael Johnston on Google

image Great local spot if you need supplies. They don't have the biggest selection, but they have great service.


Paul Koerbitz on Google

image

Business Response on Google Sep 23rd, 2022
Thank you.

Load More Reviews

Overall Rating

Overall Rating
( 41 Reviews )
31
3
2
0
5

Write a Review

RATING:
Create 1 Star Review Create 2 Star Review Create 3 Star Review Create 4 Star Review Create 5 Star Review

Lumber Store Near Me in North Mankato, MN

Lloyd Lumber
1860 Commerce Dr
North Mankato, MN 56003
507-625-4500
( 0 Reviews )

START DRIVING

ONLINE LEADS TODAY!

ChamberofCommerce.com
Loading