The Commons at Briarwood Park

Hours

Tuesday:
9:30 AM - 5:30 PM
Wednesday:
9:30 AM - 5:30 PM
Thursday:
9:30 AM - 5:30 PM
Friday:
9:30 AM - 5:30 PM
Saturday:
10:00 AM - 4:00 PM
Sunday:
1:00 PM - 5:00 PM
Monday:
9:30 AM - 5:30 PM

Chamber Rating

3.1 - (44 reviews)
20
2
2
3
17
Read Our 44 Reviews

Chamber Rating

3.1 - (44 reviews)
20
2
2
3
17
  • Louiv.23

    I love living here, all the neighbors are friendly and private. The office staff is always genuinely ready and willing to help me with my issues.
    Sep 18th, 2023

  • Rodolfo De la O Villanueva


    Sep 14th, 2023

  • Enrique Rodriguez

    I have been reporting for 3 weeks that when it rains the water from the roof enters through the window and until today they have not solved anything, they only say that it will be fixed and nothing, but they want the rent payment on time on the 1st day.
    Aug 29th, 2023

  • Adebesin Temitope

    Wish I can leave a ZERO star , the commons at Brainwood park is a disaster that is happening already , the mold in there will make you sick and get admitted in the hospital every single month , they dont fix nothing and will lie on you if you are not from there country, mean as heal , if you ever love yourself and your family dont go near this complex, they are the worst in alt ga.
    Jul 19th, 2023

  • Saturn

    Where do I even start? Firstly, they showed me an apartment that looked really nice and they had a move in deal where the deposit was only $250. After signing the paperwork and doing all the required documents, they showed me the apartment that I was moving into even though the apartment they showed was the apartment I was supposed to move into. They said something about the carpet not being dry or whatever the case but what I moved into shocked me. Clearly they was in a rush and painted over everything! The cracks in the cabinet and on the doors was painted over, the vents clearly caked with dust and mold just painted over, even literal roaches was dried up under paint in the kitchen cabinets, it was completely unacceptable especially moving from Briarcliff rd where everything was SPOTLESS. I've been trying to get a new apartment ever since because this was not supposed to be my apartment. I have been here 3 years, each year I renew I ask for a new apartment but there is never one available. I have been asking the leasing office to do certain repairs in the home to no prevail. I will be contacting mlpropgroup because this place is disgusting. You all at the rent office don't even answer my calls anymore, but you want 1200$ for a one bedroom apartment that is INFESTED with bugs and mold and won't do anything to fix the problem. I AM STUCK HERE BUT YOU DO NOT HAVE TO BE TRAPPED INTO WHAT WAS THE DEFINITION OF A SCAM. ITS NOT WORTH IT, STAY AWAY FROM THESE HORRIFYING APARTMENTS.
    Jul 5th, 2023

Read Our 44 Reviews

About
The Commons at Briarwood Park

The Commons at Briarwood Park is located at 3510 Buford Hwy NE in Atlanta, Georgia 30329. The Commons at Briarwood Park can be contacted via phone at 404-948-2419 for pricing, hours and directions.

Contact Info

  •   404-948-2419

Questions & Answers

Q What is the phone number for The Commons at Briarwood Park?

A The phone number for The Commons at Briarwood Park is: 404-948-2419.


Q Where is The Commons at Briarwood Park located?

A The Commons at Briarwood Park is located at 3510 Buford Hwy NE, Atlanta, GA 30329


Q What is the internet address for The Commons at Briarwood Park?

A The website (URL) for The Commons at Briarwood Park is: https://thecommonsatbriarwoodpark.com/


Q What days are The Commons at Briarwood Park open?

A The Commons at Briarwood Park is open:
Tuesday: 9:30 AM - 5:30 PM
Wednesday: 9:30 AM - 5:30 PM
Thursday: 9:30 AM - 5:30 PM
Friday: 9:30 AM - 5:30 PM
Saturday: 10:00 AM - 4:00 PM
Sunday: 1:00 PM - 5:00 PM
Monday: 9:30 AM - 5:30 PM


Q How is The Commons at Briarwood Park rated?

A The Commons at Briarwood Park has a 3.1 Star Rating from 44 reviewers.

Hours

Tuesday:
9:30 AM - 5:30 PM
Wednesday:
9:30 AM - 5:30 PM
Thursday:
9:30 AM - 5:30 PM
Friday:
9:30 AM - 5:30 PM
Saturday:
10:00 AM - 4:00 PM
Sunday:
1:00 PM - 5:00 PM
Monday:
9:30 AM - 5:30 PM

Ratings and Reviews
The Commons at Briarwood Park

Overall Rating

Overall Rating
( 44 Reviews )
20
2
2
3
17
Write a Review

Louiv.23 on Google

image I love living here, all the neighbors are friendly and private. The office staff is always genuinely ready and willing to help me with my issues.

Business Response on Google Sep 11th, 2023
Hi, thank you so much for your positive review! We always strive to provide top quality service to every guest, and are pleased to hear that you have enjoyed your experience here at The Commons at Briarwood Park! Thank you, and have a fantastic day!

Rodolfo De la O Villanueva on Google

image

Business Response on Google Sep 19th, 2023
Hello, we're sorry to hear about your negative experience. If you're willing, please reach out to us directly so that we may speak with you. We can be reached at (404) 948-2419. We hope you will reach out.

Enrique Rodriguez on Google

image I have been reporting for 3 weeks that when it rains the water from the roof enters through the window and until today they have not solved anything, they only say that it will be fixed and nothing, but they want the rent payment on time on the 1st day.

Business Response on Google Aug 13th, 2023
Thank you for leaving us your comment about the problem you are having in the apartment. We take issues affecting our residents seriously and our manager would like to speak with you about this issue, please contact us at (404)948-2419. We hope to hear from you soon. Have a great day.

Adebesin Temitope on Google

image Wish I can leave a ZERO star , the commons at Brainwood park is a disaster that is happening already , the mold in there will make you sick and get admitted in the hospital every single month , they dont fix nothing and will lie on you if you are not from there country, mean as heal , if you ever love yourself and your family dont go near this complex, they are the worst in alt ga.

Business Response on Google Aug 2nd, 2023
Thank you for taking the time to leave your feedback. We apologize that your experience with these complaints was not positive. Please know that we have strict protocols in place to address situations such as the ones you have mentioned. We take all our residents’ concerns seriously and want you to know that we care. We would like the opportunity to address your concerns. Please reach out to us directly at (404) 948-2419 when you have a chance. Thank you, and we look forward to hearing from you.

Saturn on Google

image Where do I even start? Firstly, they showed me an apartment that looked really nice and they had a move in deal where the deposit was only $250. After signing the paperwork and doing all the required documents, they showed me the apartment that I was moving into even though the apartment they showed was the apartment I was supposed to move into. They said something about the carpet not being dry or whatever the case but what I moved into shocked me. Clearly they was in a rush and painted over everything! The cracks in the cabinet and on the doors was painted over, the vents clearly caked with dust and mold just painted over, even literal roaches was dried up under paint in the kitchen cabinets, it was completely unacceptable especially moving from Briarcliff rd where everything was SPOTLESS. I've been trying to get a new apartment ever since because this was not supposed to be my apartment. I have been here 3 years, each year I renew I ask for a new apartment but there is never one available. I have been asking the leasing office to do certain repairs in the home to no prevail. I will be contacting mlpropgroup because this place is disgusting. You all at the rent office don't even answer my calls anymore, but you want 1200$ for a one bedroom apartment that is INFESTED with bugs and mold and won't do anything to fix the problem. I AM STUCK HERE BUT YOU DO NOT HAVE TO BE TRAPPED INTO WHAT WAS THE DEFINITION OF A SCAM. ITS NOT WORTH IT, STAY AWAY FROM THESE HORRIFYING APARTMENTS.

Business Response on Google Jul 8th, 2023
Hi, we work hard to provide a fantastic experience to everyone. It's discouraging to see that you had a negative experience. We'd like the opportunity to discuss this with you. Please reach out to us at (404) 948-2419 at your earliest convenience to discuss how we can turn your experience into a positive one.

Load More Reviews

Overall Rating

Overall Rating
( 44 Reviews )
20
2
2
3
17

Write a Review

RATING:
Create 1 Star Review Create 2 Star Review Create 3 Star Review Create 4 Star Review Create 5 Star Review

Apartment Complex Near Me in Atlanta, GA

Metropolitan Gardens Townhomes
470 Bolton Rd NW
Atlanta, GA 30331
(470) 588-7521
( 20 Reviews )
Monroe Place Apartments
2000 Monroe Pl NE
Atlanta, GA 30324
404-874-2112
( 120 Reviews )
AD apt
1102 Chastain Dr NE
Atlanta, GA 30342
( 0 Reviews )
Cortland at Phipps Plaza
707 Park Ave NE
Atlanta, GA 30326
(404) 941-7660
( 281 Reviews )
Cortland at the Battery Atlanta
900 Battery Ave SE
Atlanta, GA 30339
(770) 372-3742
( 276 Reviews )
Morning Creek Community
6212 Trickle Bnd
Atlanta, GA 30349
( 1 Reviews )
Whistler
859 Spring St NW
Atlanta, GA 30308
470-348-8616
( 152 Reviews )
Rock Springs Village Apartments - The Flats
1425 Rock Springs Cir NE
Atlanta, GA 30306
470-437-3073
( 0 Reviews )

START DRIVING

ONLINE LEADS TODAY!

ChamberofCommerce.com
Loading