African Food Company East Alabama

Permanently Closed

Chamber Rating

3.5 - (13 reviews)
8
0
0
0
5
Read Our 13 Reviews

Chamber Rating

3.5 - (13 reviews)
8
0
0
0
5
  • Abdul Salisu

    Great people, great selection of African products, and great service. They are always on a delivery route, hence why it took me a couple of times to track them down, seems like more delivery drivers are needed. Thanks for your wonderful service!
    Mar 21st, 2023

  • Prince Senneh

    This place is fake dont waste your time. I just moved down to Auburn from Boston. I had a lot of options in Boston for African stores however I was happy when I found at least one African store in Opelika. Long story short I drove to this location and its an unknown location. Theres an auto shop next to it, I asked and the people at the auto shop had no idea what I was asking about. Theres an old fence with bushes. It does not look like a place of business at all. I called the number no answer, I am currently driving to Columbus Georgia which is the closest African store from auburn. Safe yourself some time and dont bother with this place. Update added after I read the fake owner response to my review. Do not tell me to be nice, all I did was give my honest opinion and that was it. Yes I understand Boston is a bigger city, my expectation wasnt to find as many choices in the Auburn/opelika area but that doesnt take away from the fact that you are a scammer posting as a business to take advantage and steal from people because there arent any African market in the area. I never received any call back from you thats a false statement. You are responding to reviews to make yourself look legitimate and posting great reviews from Other accounts. After reading this, if anyone want to order from you or drive to your unknown location thats on them. I have nothing to gained from this, Im just trying to help out the next person save themselves some time and possibly money.
    Nov 15th, 2022

  • Amiya Bellamy

    I literally ordered my food & the restaurant doesnt exist . No ones at the building you guys have as the address I even asked the guys that work at the auto shop next door . Would love my money back
    Jun 2nd, 2022

  • Nina Bratt

    Umm I ordered from DoorDash and it is no place called this they are lying and scamming this will be the end of it Im sure of that I have called and called no one will pick up the phone and I paid my money there is no building no one there just a parking lot ! And the owner is making up these reviews!
    Dec 3rd, 2021

  • abbi kirby

    Amazing place!
    Nov 25th, 2021

Read Our 13 Reviews

About
African Food Company East Alabama

African Food Company East Alabama is located at 303 S Railroad Ave in Opelika, Alabama 36801. African Food Company East Alabama can be contacted via phone at 334-707-5867 for pricing, hours and directions.

Contact Info

  •   334-707-5867

Questions & Answers

Q What is the phone number for African Food Company East Alabama?

A The phone number for African Food Company East Alabama is: 334-707-5867.


Q Where is African Food Company East Alabama located?

A African Food Company East Alabama is located at 303 S Railroad Ave, Opelika, AL 36801


Q How is African Food Company East Alabama rated?

A African Food Company East Alabama has a 3.5 Star Rating from 13 reviewers.

Ratings and Reviews
African Food Company East Alabama

Overall Rating

Overall Rating
( 13 Reviews )
8
0
0
0
5
Write a Review

Abdul Salisu on Google

image Great people, great selection of African products, and great service. They are always on a delivery route, hence why it took me a couple of times to track them down, seems like more delivery drivers are needed. Thanks for your wonderful service!

Business Response on Google Nov 20th, 2022
Thank you so much Dr Abdul! We are grateful for your patronage and we appreciate your kind and honest reviews. We are currently working on our staffing and delivery scheduling at the moment. Thank you, once again!

Prince Senneh on Google

image This place is fake dont waste your time. I just moved down to Auburn from Boston. I had a lot of options in Boston for African stores however I was happy when I found at least one African store in Opelika. Long story short I drove to this location and its an unknown location. Theres an auto shop next to it, I asked and the people at the auto shop had no idea what I was asking about. Theres an old fence with bushes. It does not look like a place of business at all. I called the number no answer, I am currently driving to Columbus Georgia which is the closest African store from auburn. Safe yourself some time and dont bother with this place.
Update added after I read the fake owner response to my review.
Do not tell me to be nice, all I did was give my honest opinion and that was it. Yes I understand Boston is a bigger city, my expectation wasnt to find as many choices in the Auburn/opelika area but that doesnt take away from the fact that you are a scammer posting as a business to take advantage and steal from people because there arent any African market in the area. I never received any call back from you thats a false statement. You are responding to reviews to make yourself look legitimate and posting great reviews from Other accounts. After reading this, if anyone want to order from you or drive to your unknown location thats on them. I have nothing to gained from this, Im just trying to help out the next person save themselves some time and possibly money.

Business Response on Google Oct 6th, 2022
Hello Prince, thank you for taking the time. We are open and have been for sometime now, we are in and out of the store since we do all the work ourselves. We took a break after a tragic family loss recently and we are having low staff right now just like everywherw else. Boston is a large city and ofcourse you can have loads of options, here in Alabama the turnout for African food is low and we do all our best to serve eveeyone in the east of Alabama, even in Columbus. We are located in a fenced carlot and you drive into the compound, we are in the office building; we answer every call, but the ones that are flagged as spam we do not, your call came in and although it was flagged as a spam call, i personally answered and it cut off. Look at our reviews, we are only getting your type of comments now as we are getting back up again. Be nice to people in general, and even those who show up at these very unprecedented times.

Amiya Bellamy on Google

image I literally ordered my food & the restaurant doesnt exist . No ones at the building you guys have as the address I even asked the guys that work at the auto shop next door . Would love my money back

Business Response on Google Dec 23rd, 2022
Hi dear, there has to be a time scheduling issue here. We are marked closed for today as I have jury duties. We do exist, we are just short staffed on cook and prep. We apologize!

Nina Bratt on Google

image Umm I ordered from DoorDash and it is no place called this they are lying and scamming this will be the end of it Im sure of that I have called and called no one will pick up the phone and I paid my money there is no building no one there just a parking lot ! And the owner is making up these reviews!

Business Response on Google Jan 21st, 2022
Thank you Nina for your time. As we have stated over and over again, we are in the same building as a car dealership. We have updates on our sites regularly, we have a supply stock up all week, and moving online. There was a glitch with your order and your driver never came for pick up.Try us on our site.We get back to every missed call.We do not make up reviews.

abbi kirby on Google

image Amazing place!

Business Response on Google Sep 22nd, 2021
Thank you so much! We appreciate your honest review and your patronage.

Load More Reviews

Overall Rating

Overall Rating
( 13 Reviews )
8
0
0
0
5

Write a Review

RATING:
Create 1 Star Review Create 2 Star Review Create 3 Star Review Create 4 Star Review Create 5 Star Review

START DRIVING

ONLINE LEADS TODAY!

ChamberofCommerce.com
Loading